tiistai 2. helmikuuta 2016

Välikatsaus elämään

Heipparallaa!

Eipäs oo vähään aikaan tullut kirjoiteltua. Ei ole oikein aihettakaan, ei nyt viitsisi joka viikko tehdä postausta jossa lukee vain jotain talvisäähän liittyvää... Mainittakoon että syvin rakkauteni loska on vihdoin saapunut <3

Polven tilanteessa on päästy sen verran eteenpäin että enää ei ole elämä yhtä kysymysmerkkiä. Nilkan turpoamisen, lukuisien verikokeiden, magneettikuvien,  sun muiden jälkeen vihdoin diagnoosina lastenreuma. Ei mikään kiva uutinen, muttei maailmanloppukaan. Nivelet paikallishoidettiin ja ne on jo paljon paremmat. Pitkäaikaislääkitys aloitetaan ihan pian ja fysioterapia alkoi jo joten hyvällä mallilla kohti paranemista tässä ollaan.

Oon ilmoittautunut sm-kisoihin tyyliesteisiin, küriin ja itsetehtyjen näyttelyyn. Saa nähdä suosiiko arpaonni missään luokassa. Jos jollain ihmeen kaupalla pääsen mukaan tyyliesteisiin, toivon, että siinä vaiheessa on polven ja nilkan kunto sallii osallistumisen. Sm-kisat on myös hyv motivaattori, kun on joku syy jumpata ahkerasti ja totella lääkäreitä.

Blogin nimeä oon miettinyt, ja tällä hetkellä painin nykyisen, Foresta's ja Lenkkarit kavioina välillä. Mikä ois sun mielestä paras?

Vuoden ekat tilaukset valmistui juuri, instassa näistä olikin jo kuvat mutta laitetaan myös tähän. Kaikki jonon tilaukset oli miniponeja joten oli mukavan rento jono toteuttaa.

Ratsuponi

Suokki

Welsh B

Tää on kivan kuvauksellinen kaksikko!

Mulla on ihan hirveä ompeluinto päällä, uuden tilausjonon lisäksi oon suunnitellut paljon myyntihevosia, saa nähdä mitkä niistä pääsevät toteutukseen asti.

Oon kaavaillut tänne blogiin vähän erikoispostauksia, kassotaan jos sais niitäkin toteuteltua 8)

3 kommenttia:

  1. Teet niin sulosia heppasia, kelpais tollanen omaankin talliin ^.^ Ihana nimi tuo Lenkkarit kavioina joten kannatan todellakin sitä !

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! Ja oon itekkin kallistumassa sen puoleen :)

    VastaaPoista
  3. Hipsunen hei, sulle ois Liebster award -palkinto mun blogissa ;)
    thefourways.blogspot.fi

    VastaaPoista

Hei vain! Kommenttiboksiin olis kiva kuulla palautetta, niin positiivista kuin negatiivistakin. Pysytään toki asiallisuuden rajoissa ;)