sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Kylmää

Moikka!

Nuo järkyttävät, yli 20 asteen pakkaset ei kauaa olleet poissa, eilen oli ihan jäätävää ulkona. Tyty siis kävi meillä ja pakkasta uhmaten mentiin ulos kuvailemaan.

Tykkään ihan sikana tästä kuvasta!
Mun piti eilen pitää Munakoisoille synttärit, mutta lopulta melkein kukaan ei päässyt joten siirsin niitä ensi viikonlopulle.

Tästä tulee nyt aika kuvapainoitteinen postaus, mulla on ihan sikana kivaa materiaalia!





 Talliin valmistui myö uusi ja viimeinen asukki, suomenhevosori F.O. Rallivolvo eli Ralli. Kovan luokan kouluhevonen kyseessä. Oon tosi tyytyväinen tähän kaikin puolin, tuli juuri sellainen kuin ajattelin.


Löysin jotkut vanhat lännensuitset ja ne sopivat tälle kuin nenä päähän!


Tallin heppakatras on Rallin myötä saavuttanut muodon joka ei ihan heti ole muuttumassa. Oon aina ihannoinut tallia jossa on vain muutama hevonen niin että kaikki on yhtä aktiivisessa liikutuksessa. En ole siinä koskaan onnistunut mutta jospa tämä porukka toimisi.

Siinä he ovat, vasemmalta oikealle Ralli, Leea, Hemuli ja Oppa


 Tein myös lyhykäisen videon eilisen ratsasteluista Opalla ja Hemulilla.



Eipä mulla muuta, heippa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei vain! Kommenttiboksiin olis kiva kuulla palautetta, niin positiivista kuin negatiivistakin. Pysytään toki asiallisuuden rajoissa ;)