maanantai 23. marraskuuta 2015

Siis mikä aktiivinen bloggaaja

Moikka!

Oon varmaan joka postauksessa mainunnut että "olempas taas ollut aktiivinen". Ehkei sitä tarvisi mainita, varmaan huomaatte jos postauksia ei oo tullut ilman että mainitsen siitä erikseen XD



 Jätetään turhat löpinät sikseen ja hehkutetaan että ENSILUMET ON SATANUT ♥ Oon niin joulufiiliksissä että hirvittää, haluun vaan hankkia kaikille joululahjoja ja joulukalenterikin on jo hyvällä mallilla. Tätä postausta on värittämässä tän päiväisen kuvausreissun tulokset.


Oon saanut kepit pois ja pääsen hyppimään seuraavan kerran tammikuussa :D Multa leikattiin siis polvi ennen kun kukaan ehtii kysyä. oon niiiiin happy, koska kuukausi kepeillä oli aivan liikaa mulle, oonhan kuitenkin liikkuvainen ihminen. Kävin jo ekan kerran kävelemässä kepparilla pihalla ja kaunis taidonnäyte löytyykin instasta.


Olin Tytyllä yötä viikonloppuna ja aika meni lanittaessa ja käytiin me kerran, pari kuvaamassakin. Tehtiin myös improvisoitua jauhelihakastiketta ja syötiin nutellaleipää.


Kunnostin Ceran vähän aikaa sitten eli suomeksi ompelin tammaa sen verran uudestaan että se on suora ja reijätön, kiinnitin simät uudestaan, vahvistin tummennoksia ja kiinnitin korvat uudestaan. Nyt tamma on oikein kiva ja harvinaisen kuvauksellinen.


Oon ollut bloggaamisen lisäksi myös tilareiden teossa hirveän laiska ja mulla meni kolmessa hepassa reilusti yli kuukausi, heh. Meinasin vielä ottaa pari joulutilausta ja sitten jatkaa hommia ens vuonna.


 Ainiin, voitin vielä Tytin arvonnasta tuommoisen suloisen karvaponin :'3




1 kommentti:

Hei vain! Kommenttiboksiin olis kiva kuulla palautetta, niin positiivista kuin negatiivistakin. Pysytään toki asiallisuuden rajoissa ;)