keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Ikuinen ongelma

Moikka kaikki!

Mulla on nyt suuri ongelma, nimittäin tallin heppalauma. En vaan osaa olla tyytyväinen siihen katraaseen, aina joku on pilaamassa sen. Nytkin mulla on monen hepan kohdalla vähän kysymysmerkki että mitä tekis.

Sappo on mulle todella tärkeä, onhan se mun eka keppari ja sen myyminen ei tuu kuuloonkaan. Mutta toisaalta en tee ponilla yhtikäs mitään, se on aika kamala ratsastaa ja täysin turha. Aattelin että ponin kohtalo taitaa olla kaappi :(


Arska on mun vuokriksen pohjalta tehty ja siksi tärkeä, mutta ei miellytä mua lainkaan ulkonäöllisesti. Jos tekisin sille pieniä korjauksia niin se saattaisi alkaa miellyttämään enemmän. Arskaa en oo myymässä vaan se sitten pääsee vaikka hetkellisesti kaappiin (Nanna, ette saa yp :DD)


Pörrö ei oikeen enää innosta vaikka se on ollut vasta vähän aikaa mulla, se tosin on vain yp joten se palautuu varmaan lähiaikoina omistajalleen.



Tykkään hirveen paljon enemmän Ihkusta kuin Cerasta, mutta Ihku on vain yp ja Cera mun, ongelmallista.





 VS





Pyylevä, Leea ja Oppa ei oo lähdössä mihinkään, jotkut hepat sentään on satavarmasti pysyviä. Vaikka Pyylevä ei oo mitenkään erityisen kiva ratsastaa niin sillä on paljon tunnearvoa.











Sitten vielä tuntuu siltä että tallista puuttuu vielä joku asukas mut ei vaan oo yhtään hajua että kuka, ehkä sekin tänne löytää tiensä talven aikana :D


Asiasta kukkaruukkuun, kiinnostaiskö heppojen varustepostaus?

 


2 kommenttia:

Hei vain! Kommenttiboksiin olis kiva kuulla palautetta, niin positiivista kuin negatiivistakin. Pysytään toki asiallisuuden rajoissa ;)